Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~IANUSS | użytkownik

imię i nazwiskoalladyn adres zarejestrowany14.07.2004 @20:47:35 ostatnio na stronie06.02.2012 @11:56:41

Między-myśli w Między-czasie

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty36 komentarze394 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~pucek    13.08.2004 @17:34:33
dzieki za komentarze jak znajde troche czasu to przejrze twoja galerie
~JOCA    12.08.2004 @15:17:32
Dzięki za komentarze, oceny... Właśnie oglądam Twoje prace... Pozdrawiam!
~Pornol    10.08.2004 @22:40:51
thx wydaje mi sie ze podobnie muslimy
_______
jestem śmieszny czort wiec śmieje sie
~dedeis    10.08.2004 @19:12:47
ma sie rozumieć w sumie jest dla mnie inspiracją pozdrawiam
^ZethriX    10.08.2004 @19:04:25
wow dzieki za komenty i pozdro.. też pooceniam twoje.. tylko właśnie się zbieram na ognisko
_______
amatorzy martwią się sprzętem, profesjonaliści światłem a artyści robią zdjęcia...
~Kasha    10.08.2004 @13:34:10
dzieki za komentarz
~OPENtaniec    10.08.2004 @13:14:24
mmm... dziekuje za komentarze
_______
.
~IANUSS    08.08.2004 @19:18:18
jakos doo mnie ta praca nie przemowila...ogolnie chwytam...ale to troche malo jak dla mnie
_______
Nothing is
Nothing becomes
Nothing is not
^ipy    08.08.2004 @17:43:19
chyba nie do konca wiesz o co chodzilo mamremu przy jednej z jego prac... (ala multilotek_)
_______
~anilewe    28.07.2004 @08:46:17
wielkie dzięki za kolejny komentarz, pozdrawiam cieplutko!
_______
moja strona domowa http://ewelinazasada.prv.pl
zapraszam
~IANUSS    21.07.2004 @01:13:38
tez jestem ciekaw

dzieki wszystkim za komentarze
_______
Nothing is
Nothing becomes
Nothing is not
~Nazuro    20.07.2004 @19:35:30
pozdrawiam
~ks    19.07.2004 @11:30:09
heheh thx za komentarz
_______
has anything you have done made your life better?
~dzieckomaszynki    18.07.2004 @00:18:18
pozdro
_______
A tu galeria moja digart - oceniac : http://www.digart.pl/pokaz.lista.php?userid=7843&sort=id&jak=DESC&poile=56

a tutaj wszystkie moje zdjęciówki. prywatna strona moja: http://dwaem.ownlog.com

A tu rap ekipa: http://blackhouse.prv.pl/
~pawelblazej    17.07.2004 @16:57:32
witam na
powodzenia
pozdrawiam
blablabla
~abirato    17.07.2004 @16:30:05
dzięki za comment
_______
Printy :D[http://abirato.deviantart.com/store]

Anyone can become a Queen Of The Circulating Library. Just Plant A Tree. (Coil) [http://brainwashed.com/coil/main.html]
~Excess    16.07.2004 @01:43:13
Witam na zycze owocnej działalnosci :D
Pozdrawiam
Btw; Dzieki za komentarz
_______
Me On Deviantart http://exces.deviantart.com
Digart Ssie ... po same Qle :D
~anilewe    15.07.2004 @22:39:47
witam i dziękuję za komentarz, czekam na dalsze prace,pozdrawiam!
_______
moja strona domowa http://ewelinazasada.prv.pl
zapraszam
~ks    15.07.2004 @00:27:32
witam na jak narazie widac ciekawe prace zobaczymy jak to sie dalej potoczy
_______
has anything you have done made your life better?
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt